A Case Study of "Reading Together" Picture Books in Classrooms of 1- and 2-Year Olds : Using Observation from Multiple Viewpoints and Video Recording
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 1・2歳児クラスにおける絵本の「読みあい」に関する事例研究 : 複数の視点による観察および映像記録を用いて
- 1 ・ 2サイジ クラス ニ オケル エホン ノ 「 ヨミアイ 」 ニ カンスル ジレイ ケンキュウ : フクスウ ノ シテン ニ ヨル カンサツ オヨビ エイゾウ キロク オ モチイテ
Search this article
Journal
-
- Notre Dame Seishin University Kiyo. studies in : human living sciences, child welfare, food and nutrition
-
Notre Dame Seishin University Kiyo. studies in : human living sciences, child welfare, food and nutrition 47 (1), 52-65, 2023
ノートルダム清心女子大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050295834375880320
-
- NII Book ID
- AA12409174
-
- NDL BIB ID
- 032744912
-
- ISSN
- 03861236
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search