Does hunger affect food and non-food purchasing decision-making? : Online experiment of simulated e-commerce
Bibliographic Information
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- 空腹状態が食品および非食品の購買意思決定に及ぼす影響 ―模擬オンライン購買場面での商品提示による検討―
- クウフク ジョウタイ ガ ショクヒン オヨビ ヒショクヒン ノ コウバイ イシ ケッテイ ニ オヨボス エイキョウ : モギ オンライン コウバイ バメン デ ノ ショウヒン テイジ ニ ヨル ケントウ
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- Annual Bulletin of Institute of Psychological Studies
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Annual Bulletin of Institute of Psychological Studies 25 11-18, 2023-03-31
昭和女子大学生活心理研究所
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050295911810196864
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- NII Book ID
- AA11326220
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- NDL BIB ID
- 032800928
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- ISSN
- 18800548
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
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