The Meaning of <Choose> and Learning Motivation : Learners’ Responses to Freedom of Choice in Assignment
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <選択>の意義と学習意欲 : 課題選択の試みから見えてくるもの
- 〈選択〉の意義と学習意欲 : 課題選択の試みから見えてくるもの
- 〈 センタク 〉 ノ イギ ト ガクシュウ イヨク : カダイ センタク ノ ココロミ カラ ミエテ クル モノ
Search this article
Journal
-
- Tottori University Center for Liberal Arts Education bulletin
-
Tottori University Center for Liberal Arts Education bulletin 18 61-73, 2022-03-31
鳥取大学教育支援・国際交流推進機構教養教育センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050296829528119936
-
- NII Book ID
- AA12940337
-
- ISSN
- 24368520
-
- NDL BIB ID
- 032163619
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL