特別支援学校教員の微小なイニシエーションの形成に関する調査研究 : 担当児童生徒の保護者に思いや考えが伝わらない体験を他者へ語ることの意味
Bibliographic Information
- Other Title
-
- トクベツ シエン ガッコウ キョウイン ノ ビショウナ イニシエーション ノ ケイセイ ニ カンスル チョウサ ケンキュウ タントウ ジドウ セイト ノ ホゴシャ ニ オモイ ヤ カンガエ ガ ツタワラナイ タイケン オ タシャ エ カタル コト ノ イミ
- Basic research on the fact that a teacher at a special needs school has a small initiation that is not communicated with guardians of the students in charge
Search this article
Journal
-
- Annual report of the Faculty of Education, Gifu University. Teacher education and Educational research
-
Annual report of the Faculty of Education, Gifu University. Teacher education and Educational research 26 81-92, 2024-03
岐阜大学教育学部・教育研究科
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050299673794552960
-
- NII Book ID
- AA12781470
-
- HANDLE
- 20.500.12099/0002000535
-
- NDL BIB ID
- 033447220
-
- ISSN
- 24326208
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL