The field of play generated by Children through Improvisation: A Case Study of 5th Grade Elementary School Students
-
- GUNJI, kota
- Tokyo Gakugei University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- インプロ(即興演劇)を通して児童が生成していく遊びの場 : 小学校5年生での実践を対象として
- インプロ ソッキョウ エンゲキ オ トオシテ ジドウ ガ セイセイ シテ イク アソビ ノ バ ショウガッコウゴネンセイデノジッセンヲタイショウトシテ
Search this article
Journal
-
- Journal of educational research
-
Journal of educational research (48), 29-42, 2023-10-01
東京学芸大学大学院連合学校教育学研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050299749914729600
-
- NII Book ID
- AA11321329
-
- HANDLE
- 2309/0002000158
-
- NDL BIB ID
- 033128096
-
- ISSN
- 13447068
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL