The Current State of and Challenges for Experiential Care Practice in Teacher Training Programs : A Case Study of the Summer Sunflower Course After Corona
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教員養成課程における介護等体験実習の現状と課題 : アフターコロナの夏休みひまわり講座を事例として
- キョウイン ヨウセイ カテイ ニ オケル カイゴトウ タイケン ジッシュウ ノ ゲンジョウ ト カダイ : アフターコロナ ノ ナツヤスミ ヒマワリ コウザ オ ジレイ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Journal of health promotional sciences
-
Journal of health promotional sciences 18 (1), 35-43, 2024-02-29
常葉大学浜松キャンパス
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050300379701236736
-
- NII Book ID
- AA12693963
-
- NDL BIB ID
- 033432561
-
- ISSN
- 21882819
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search