幼小連携を考慮した音楽指導におけるピアノ伴奏の工夫とその指導:小学校低学年の音楽教材の分析から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- Piano Accompaniment Ideas and their Instruction in Music Instruction that Takes the Coordination between Kindergarten and Elementary School into Account: From an Analysis of Elementary School Music Teaching Materials for Lower Grades
Search this article
Journal
-
- 日本女子大学紀要. 人間社会学部 = Journal. Faculty of Integrated Arts and Social Sciences
-
日本女子大学紀要. 人間社会学部 = Journal. Faculty of Integrated Arts and Social Sciences 27 101-112, 2017-03-15
日本女子大学人間社会学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564287523069440
-
- NII Book ID
- AN10360917
-
- ISSN
- 09172076
-
- Web Site
- http://id.nii.ac.jp/1133/00002617/
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB