A trial and analysis for developing an efficient marketing method to cultivate future theatergoers around Kita-kyushu City area
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 北九州市圏域の潜在的舞台観客層に対する効果的なマーケティング手法の開発 : 試行と分析
- キタキュウシュウシケンイキ ノ センザイテキ ブタイ カンキャクソウ ニ タイスル コウカテキ ナ マーケティング シュホウ ノ カイハツ シコウ ト ブンセキ
Search this article
Description
application/pdf
text
Journal
-
- JOURNAL OF ATOMI UNIVERSITY FACULTY OF MANAGEMENT
-
JOURNAL OF ATOMI UNIVERSITY FACULTY OF MANAGEMENT (1), 37-58, 2003-03
跡見学園女子大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564287561355392
-
- NII Article ID
- 110000041284
-
- NII Book ID
- AA11839746
-
- ISSN
- 13481118
-
- NDL BIB ID
- 7308993
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles