The Road to Affluence: factor analysis of shopping preferences in Britain in the early 1950s
Bibliographic Information
- Other Title
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- 「豊かな社会」 への道程 : 1953-54年英国家計調査データの分析から
- ユタカナ シャカイエノ ミチノリ 1953 54 ネン エイコク カケイ チョウサ データ ノ ブンセキ カラ
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Journal
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- Gakushuin University Research Institute of Economics and Management bulletin
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Gakushuin University Research Institute of Economics and Management bulletin 23 65-85, 2009-12
学習院大学経済経営研究所
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050564287965155968
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- NII Article ID
- 110007506696
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- NII Book ID
- AN10090550
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- HANDLE
- 10959/1266
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- NDL BIB ID
- 10570084
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- ISSN
- 09162445
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN