The effects of emotional labor, gratitude and praise from customers on job satisfaction in part-time restaurant workers
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 飲食店アルバイトの感情労働と客からの感謝・賞賛が職務満足感に及ぼす影響
- インショクテン アルバイト ノ カンジョウ ロウドウ ト キャク カラ ノ カンシャ ショウサン ガ ショクム マンゾクカン ニ オヨボス エイキョウ
Search this article
Abstract
5
KJ00006269279
P
原著
Original Articles
Journal
-
- Mejiro journal of psychology
-
Mejiro journal of psychology (6) 25-31, 2010
東京 : 目白大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564288332318080
-
- NII Article ID
- 110007598080
-
- NII Book ID
- AA12059174
-
- ISSN
- 13497103
-
- NDL BIB ID
- 10737987
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles