Bibliographic Information
- Other Title
-
- Critical Reading through Intensive Grammar Translation for English and Japanese Proficiency and the Importance of Teacher's Roles
- エイブン セイドク ヤクドク ニヨル ニチエイゴ ノ クリティカル リーディング ト キョウシ ノ ヤクワリ
Search this article
Description
type:P(論文)
Journal
-
- 大妻女子大学紀要. 社会情報系, 社会情報学研究 = Otsuma journal of social information studies
-
大妻女子大学紀要. 社会情報系, 社会情報学研究 = Otsuma journal of social information studies 18 189-196, 2009
多摩 : 大妻女子大学社会情報学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564288354836864
-
- NII Article ID
- 110007611481
-
- NII Book ID
- AN10407566
-
- ISSN
- 13417843
-
- NDL BIB ID
- 10602606
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles