『くまのプーさん』におけるルクセンブルク語とドイツ語の接続法 ―動詞「知る」を受ける間接話法を中心に―
Bibliographic Information
- Other Title
-
- The Subjunctive Usage of Luxembourgish and German in their Translations of “Winnie-the-Pooh”:The Indirect Narration Governed by the Verb ‘Know’
Search this article
Abstract
type:text
Journal
-
- 愛知教育大学研究報告. 人文・社会科学編
-
愛知教育大学研究報告. 人文・社会科学編 62 1-9, 2013-03-01
愛知教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564288388159872
-
- NII Article ID
- 120005261376
-
- NII Book ID
- AA12466134
-
- ISSN
- 18845177
-
- Web Site
- http://hdl.handle.net/10424/4968
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- CiNii Articles