The Business Strategy of a French Retailer under a Price War -A case study of the interview with a store manager of E.Leclerc-
Bibliographic Information
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- 低価格競争下でのフランス流通大手企業にみる経営戦略ールクレールA店での聞き取りを例にー
- テイカカク キョウソウ カ デ ノ フランス リュウツウ オオテ キギョウ ニ ミル ケイエイ センリャク : ルクレール Aテン デ ノ キキトリ オ レイ ニ
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- 流通科学大学論集. 流通・経営編 = Journal of the University of Marketing and Distribution Sciences. Distribution sciences & business administration
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流通科学大学論集. 流通・経営編 = Journal of the University of Marketing and Distribution Sciences. Distribution sciences & business administration 27 (1), 1-25, 2014-07
神戸 : 流通科学大学学術研究会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050564288444796928
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- NII Article ID
- 120005467589
- 40020180706
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- NII Book ID
- AN1008325X
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- ISSN
- 09153055
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- NDL BIB ID
- 025750978
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- NDL Source Classification
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- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles