A Study of Tourism Promotion in Japan ーFocus on Dissemination of Multilingual Tourist Information in Destination Marketing Organization──
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 日本の観光プロモーションについての一考察 ―DMOにおける多言語観光情報発信を中心に―
- ニホン ノ カンコウ プロモーション ニ ツイテ ノ イチ コウサツ : DMO ニ オケル タゲンゴ カンコウ ジョウホウ ハッシン オ チュウシン ニ
Search this article
Journal
-
- 埼玉女子短期大学研究紀要
-
埼玉女子短期大学研究紀要 (35), 81-99, 2017-03
埼玉女子短期大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564288775005312
-
- NII Article ID
- 120006239690
-
- NII Book ID
- AN10530904
-
- ISSN
- 09157484
-
- NDL BIB ID
- 028158409
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles