The Effects of Love on Creating a New Business : The Case Study of a Social Entrepreneur and an Intrapreneur
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 新事業創造における愛の効用 : 社会企業家と社内企業家を事例にして
- シン ジギョウ ソウゾウ ニ オケル アイ ノ コウヨウ : シャカイ キギョウカ ト シャナイ キギョウカ オ ジレイ ニ シテ
Search this article
Description
4
KJ00009710682
P
Journal
-
- 岡山商大論叢 = Journal of Okayama Shoka University
-
岡山商大論叢 = Journal of Okayama Shoka University 50 (1), 1-26, 2014-07-01
岡山 : 岡山商科大学学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050566774943869056
-
- NII Article ID
- 110009893459
-
- NII Book ID
- AN00032820
-
- ISSN
- 02868652
-
- NDL BIB ID
- 025693359
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles