Effects of Environmental Prompts to Increase Customers’ Approach Behavior toward a Special Book Exhibition in a Book Store : using a signboard and point-of-purchase advertising
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 環境操作が書店における来店者のブックフェアへの接近行動に及ぼす効果 : 看板およびPOP広告を用いて
- カンキョウ ソウサ ガ ショテン ニ オケル ライテンシャ ノ ブックフェア エ ノ セッキン コウドウ ニ オヨボス コウカ : カンバン オヨビ POP コウコク オ モチイテ
Search this article
Journal
-
- Kwansei Gakuin University Bulletin of Psychological Science Research
-
Kwansei Gakuin University Bulletin of Psychological Science Research 47 35-41, 2021-03-25
西宮 : 関西学院大学心理科学研究室
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050569159989118848
-
- NII Article ID
- 120007006502
-
- NII Book ID
- AA12623924
-
- ISSN
- 21876355
-
- HANDLE
- 10236/00029414
-
- NDL BIB ID
- 031403510
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles