Bibliographic Information
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- ヨリ セツメイリョク ノ タカイ B2B マーケティング リロン ノ テイリツ エ ムケテ : サービス ドミナント ロジック(SDL)ノ シテン カラ
- Toward the establishment of new B2B marketing theory with more explanatory power : From a Service Dominant Logic (SDL) perspective
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- 愛知淑徳大学論集. ビジネス学部・ビジネス研究科篇
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愛知淑徳大学論集. ビジネス学部・ビジネス研究科篇 (17), 63-78, 2021-03-05
愛知淑徳大学論集編集委員会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050569302434749440
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- NII Article ID
- 120007027347
- 40022510914
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- NII Book ID
- AA12132740
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- ISSN
- 13497626
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- HANDLE
- 10638/00008346
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- NDL BIB ID
- 031332748
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles