The process of including special schools in an inclusive education system : A comparative study of two South Asian countries, Sri Lanka and Bhutan
Bibliographic Information
- Other Title
-
- インクルーシブ教育制度への転換と特別学校の包摂 : 南アジア2か国,スリランカとブータンに焦点をあてて
- インクルーシブ キョウイク セイド ヘノ テンカン ト トクベツ ガッコウ ノ ホウセツ : ミナミアジア 2カコク スリランカ ト ブータン ニ ショウテン オ アテテ
Search this article
Journal
-
- 熊本大学教育学部紀要
-
熊本大学教育学部紀要 70 83-89, 2021-12-16
熊本大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050572012378547968
-
- NII Article ID
- 120007180183
-
- NII Book ID
- AA12653153
-
- HANDLE
- 2298/00044558
-
- NDL BIB ID
- 031940030
-
- ISSN
- 21881871
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN