Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヘドニック ・ アプローチ オ モチイタ セイヒン ノ カチジゲン ノ ヘンカ ニ カンスル ジッショウ ケンキュウ : ニホン ノ 3G ・ 3.5G ケイタイ デンワ タンマツ シジョウ ノ ケース
- Changing of Value Dimensions : A Hedonic Regression Analysis of Japanese 3G/3.5G Mobile Phone Market
Search this article
Abstract
目 次Ⅰ. はじめにⅡ. 既存研究の概観Ⅲ. 分析方法とデータⅣ. 分析結果Ⅴ. 考察Ⅵ. むすびにかえて
identifier:J-GLOBAL ID : 200901071038341661
Journal
-
- 国士舘大学経営論叢 = Kokushikan business review
-
国士舘大学経営論叢 = Kokushikan business review 11 (1), 19-36, 2021-09-30
国士舘大学経営学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050573407667329408
-
- NII Article ID
- 40022729989
-
- NII Book ID
- AA12596708
-
- ISSN
- 21871701
-
- NDL BIB ID
- 031778164
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles