Integrating Textbook, Audio-Visual Media, and Data-Driven Learning Activities in Grammar Course ─ Perception of Usefulness of Class Activities by Junior College English Leaners ─

Bibliographic Information

Other Title
  • 教科書・映像メディア・データ駆動型学習を統合した英語文法科目の授業実践 ─ 短期大学生英語学習者による授業活動有用性の認知─
  • 教科書・映像メディア・データ駆動型学習を統合した英語文法科目の授業実践 : 短期大学生英語学習者による授業活動有用性の認知
  • キョウカショ ・ エイゾウ メディア ・ データ クドウガタ ガクシュウ オ トウゴウ シタ エイゴ ブンポウ カモク ノ ジュギョウ ジッセン : タンキ ダイガクセイ エイゴ ガクシュウシャ ニ ヨル ジュギョウ カツドウ ユウヨウセイ ノ ニンチ

Search this article

Journal

  • Memoirs

    Memoirs (54), 115-137, 2022-03-31

    北海道武蔵女子短期大学

Related Projects

See more

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top