Observation, Rhythm, and the Life of Film: Ambiguity in the Film Theory of Andrei Tarkovsky’s Sculpting in Time.
-
- KOTEGAWA, Sho
- The University of Tokyo
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 観察、リズム、映画の生: アンドレイ・タルコフスキー『映像のポエジア』の映画論における両義性
- カンサツ 、 リズム 、 エイガ ノ ナマ : アンド レイ ・ タルコフスキー 『 エイゾウ ノ ポエジア 』 ノ エイガロン ニ オケル リョウギセイ
Search this article
Journal
-
- 超域文化科学紀要
-
超域文化科学紀要 26 27-46, 2021-10-31
東京大学大学院総合文化研究科超域文化科学専攻
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050573947600366336
-
- NII Article ID
- 40022748045
-
- NII Book ID
- AN10552022
-
- ISSN
- 13492403
-
- HANDLE
- 2261/0002003997
-
- NDL BIB ID
- 031824577
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles