The Branding Strategy Differentiation by Intermediate Wholesalers which forms the Local Brand : The Quantification of the Branding Strategy of Intermediate Wholesalers at Shimonoseki Fugu
Bibliographic Information
- Other Title
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- 地域ブランドを形成する仲卸業者のブランド戦略分化 : 下関フグにおける仲卸のブランド戦略の定量化
- チイキ ブランド オ ケイセイ スル ナカオロシギョウシャ ノ ブランド センリャク ブンカ : シモノセキ フグ ニ オケル ナカオロシ ノ ブランド センリャク ノ テイリョウカ
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Journal
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- 食農資源経済論集
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食農資源経済論集 64 (1), 87-98, 2013-04
福岡 : 食農資源経済学会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050574666169065472
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- NII Article ID
- 40019719380
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- NII Book ID
- AA12352962
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- ISSN
- 03888363
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- NDL BIB ID
- 024720262
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- journal article
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles