Marketing System and A. Giddens' Theory of Structuration: From a Macromarketing Perspective, Part II
Bibliographic Information
- Other Title
-
- マーケティング・システムとA・ギデンスの構造化理論 : マクロマーケティングの視点から 後編
- マーケティング ・ システム ト A ・ ギデンス ノ コウゾウカ リロン : マクロマーケティング ノ シテン カラ(コウヘン)
Search this article
Journal
-
- Bulletin of Saitama Gakuen University. Faculty of Economics and Business
-
Bulletin of Saitama Gakuen University. Faculty of Economics and Business 22 53-66, 2022-12-01
埼玉学園大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050576900006864640
-
- NII Book ID
- AA12668864
-
- ISSN
- 21884803
-
- NDL BIB ID
- 032652303
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL