A Study on Curriculum Organization for Children with Severe Motor and Intellectual Disabilities -Through Research at Schools for Children with Physical Disabilities-
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 重症心身障害児における教育内容の構造 ― 肢体不自由特別支援学校での調査から ―
- ジュウショウ シンシン ショウガイジ ニ オケル キョウイク ナイヨウ ノ コウゾウ : シタイ フジユウ トクベツ シエン ガッコウ デ ノ チョウサ カラ
Search this article
Journal
-
- Regional studies : Tottori University journal of the Faculty of Regional Sciences
-
Regional studies : Tottori University journal of the Faculty of Regional Sciences 13 (3), 51-59, 2017-03-01
鳥取大学地域学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050578304505270528
-
- NII Article ID
- 120006330611
-
- NII Book ID
- AA12025489
-
- ISSN
- 13495321
-
- NDL BIB ID
- 028191731
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN