A consideration on lessons that are conducted only for "children who understand" and "children who are good at studying": necessity of image of a model lesson
Web Site
Open Access
-
- Yoshida, Takatomi
- Yamaguchi University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「わかる子」「できる子」だけで進める授業を考える : モデルとなる授業像の必要性
- ワカル コ デキル コ ダケ デ ススメル ジュギョウ オ カンガエル : モデル ト ナル ジュギョウゾウ ノ ヒツヨウセイ
Journal
-
- Bulletin of the Integrated Center for Education Research and Training
-
Bulletin of the Integrated Center for Education Research and Training 56 127-133, 2023-10-10
山口大学教育学部附属教育実践総合センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050579367101317632
-
- ISSN
- 24344494
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB