A Case Study on the sales strategy of a Japanese beer Company in China : Factors behind the shift in strategy with a focus on Channels Strategy
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 中国進出日系ビール企業の 販売戦略に関する事例研究: チャネルを中心とした戦略転換の 要因について
- チュウゴク シンシュツ ニッケイ ビール キギョウ ノ ハンバイ センリャク ニ カンスル ジレイ ケンキュウ : チャネル オ チュウシン ト シタ センリャク テンカン ノ ヨウイン ニ ツイテ
Search this article
Journal
-
- 桃山学院大学経済経営論集
-
桃山学院大学経済経営論集 65 (4), 205-229, 2024-02-16
桃山学院大学総合研究所
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050580682416128384
-
- NII Book ID
- AN00240555
-
- ISSN
- 02869721
-
- NDL BIB ID
- 033402790
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL