Designing and Working on a One-Year Teacher Training Program for the Integrated Enrichment of Individual Optimal Learning and Collaborative Learning Using the Cloud
Bibliographic Information
- Other Title
-
- クラウドを活用した個別最適な学びと協働的な学びの一体的な充実を目指した1年間の教員研修の設計と取り組み
Search this article
Abstract
Article
信州大学教育学部附属次世代型学び研究開発センター紀要 教育実践研究 22 : 31-38, (2023)
Journal
-
- 信州大学教育学部附属次世代型学び研究開発センター紀要 教育実践研究
-
信州大学教育学部附属次世代型学び研究開発センター紀要 教育実践研究 22 31-38, 2023-12-22
信州大学教育学部附属次世代型学び研究開発センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050580693269266688
-
- NII Book ID
- AA11488517
-
- HANDLE
- 10091/0002001980
-
- ISSN
- 13458868
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB