Product development and Branding of the products utilizing the local resources -The case of the blueberry jam in Miyama-city,Fukuoka-
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- 地域資源を活用した商品開発と地域ブランド化一福岡県みやま産ブルーベリージャムの事例一
- チイキ シゲン オ カツヨウ シタ ショウヒン カイハツ ト チイキ ブランドカ : フクオカケンミヤマサン ブルーベリージャム ノ ジレイ
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Journal
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- Journal of Faculty of Business , Marketing and Distribution
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Journal of Faculty of Business , Marketing and Distribution 14 (1), 91-100, 2014-09-30
中村学園大学流通科学部
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Keywords
Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050845762508908544
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- NII Article ID
- 120005724392
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- NII Book ID
- AA11652417
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- ISSN
- 13469614
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- NDL BIB ID
- 025961029
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles