Factors That Influence Long Working Hours and a Method to Alleviate Burdens on Elementary School Teachers: A Focus on Teachers’ Cognitive Style and Relationships
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 小学校教師の長時間労働の要因とその軽減方略に関する一考察―教師の職務に対する認知及び人間関係に着目して―
- ショウガッコウ キョウシ ノ チョウジカン ロウドウ ノ ヨウイン ト ソノ ケイゲン ホウリャク ニ カンスル イチ コウサツ : キョウシ ノ ショクム ニ タイスル ニンチ オヨビ ニンゲン カンケイ ニ チャクモク シテ
Search this article
Journal
-
- Junshin Journal of Studies in Humanities
-
Junshin Journal of Studies in Humanities (24), 203-214, 2018-02
長崎純心大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050845762579952512
-
- NII Article ID
- 120006459237
-
- NII Book ID
- AN10486493
-
- ISSN
- 13412027
-
- NDL BIB ID
- 029002809
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles