Bibliographic Information
- Other Title
-
- スウガク キョウイク ニ オケル クリティカルシンキング オ イクセイ スル ガクシュウ シドウ ノ アリカタ : チュウガッコウ 3ネン 「 ソウジ ノ リヨウ 」 ノ ジュギョウ ジッセン オ トオシテ
- Curriculum Guidelines to Promote Critical Thinking Through Mathematics Education:The Teaching Practice of "the Use of Similarity" in the 9th Grade
Search this article
Journal
-
- 高知大学教育学部研究報告
-
高知大学教育学部研究報告 75 83-96, 2015-03
高知大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050845763150291200
-
- NII Article ID
- 120005556068
-
- NII Book ID
- AA11480468
-
- ISSN
- 1346938X
-
- NDL BIB ID
- 026222486
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles