A Comparative Research on Caregivers' Relation to Children and the Range of their Understanding during the Process
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 関わる行為とその過程における理解領域の検討 : 体験をもとにした主観共有からの理解アプローチ
- カカワル コウイ ト ソノ カテイ ニオケル リカイ リョウイキ ノ ケントウ タイケン オ モトニシタ シュカン キョウユウ カラノ リカイ アプローチ
Search this article
Abstract
8
KJ00008155559
Journal
-
- The journal of Morioka University
-
The journal of Morioka University 28 85-94, 2011-03-01
滝沢 : 盛岡大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050845763219880576
-
- NII Article ID
- 110009488757
-
- NII Book ID
- AN00240690
-
- ISSN
- 02860643
-
- NDL BIB ID
- 025620127
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles