“Postcolonial” Identities of Young Tibetans in Lhasa: An Analysis on Their Experiences in Dislocated Elite Schooling of Xizangban
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 西蔵班(校):転地エリート教育を受けるチベットの若者たち ―「ポストコロニアル」という観点と現代ラサ―
- セイゾウ ハン コウ テンチ エリート キョウイク オ ウケル チベット ノ ワカモノ タチ ポストコロニアル ト イウ カンテン ト ゲンダイ ラサ
- 特集 国家・開発・民族
- Special Issue on State, Development, and Ethnic Groups
Search this article
Abstract
9784497211019
120005821916
Journal
-
- China 21
-
China 21 34 185-206, 2011-03-10
愛知大学現代中国学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050845763337388800
-
- NII Article ID
- 120005821916
-
- NII Book ID
- AA11124714
-
- ISSN
- 13428241
-
- NDL BIB ID
- 11067133
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles