The proposition of composition and learning attainment targets standards from elementary to upper secondary schools : introduction technology and informatics Including IT education as coherent subjects
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 小・中・高校を一貫した技術・情報教育の教科化に向けた構成内容と学習到達水準表の提案
- ショウ ・ ナカ ・ コウコウ オ イッカン シタ ギジュツ ・ ジョウホウ キョウイク ノ キョウカカ ニ ムケタ コウセイ ナイヨウ ト ガクシュウ トウタツ スイジュンヒョウ ノ テイアン
Search this article
Journal
-
- Bulletin of Joetsu University of Education
-
Bulletin of Joetsu University of Education 36 (2), 581-593, 2017-03-15
上越教育大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050845763705503616
-
- NII Article ID
- 120005985436
-
- NII Book ID
- AN10284863
-
- ISSN
- 09158162
- 02866161
-
- HANDLE
- 10513/00007276
-
- NDL BIB ID
- 028058711
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN