An objective analysis of the contents of guidance for childcare practices: a comparative analysis between Nagoya Women's University and the minimum standard
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 保育実習指導の内容に関する客観的分析--名古屋女子大学における指導内容とミニマムスタンダードとの比較検討から
- ホイク ジッシュウ シドウ ノ ナイヨウ ニ カンスル キャッカンテキ ブンセキ ナゴヤ ジョシ ダイガク ニ オケル シドウ ナイヨウ ト ミニマム スタンダード トノ ヒカク ケントウ カラ
Search this article
Journal
-
- Journal of Nagoya Women's University humanities・social science
-
Journal of Nagoya Women's University humanities・social science (53), 189-195, 2007-03
名古屋女子大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050845763710787456
-
- NII Article ID
- 120005695996
-
- NII Book ID
- AN1008856X
-
- ISSN
- 09152261
-
- NDL BIB ID
- 8882230
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles