A study on "Media frames" in television Advertisement and its structures : Based on the analysis by the aspect on the production side
Bibliographic Information
- Other Title
-
- テレビCMにおける”メディア・フレーム”とその構造 : 制作側の視点による分析を元に
- テレビ CM ニ オケル メディア フレーム ト ソノ コウゾウ セイサクガワ ノ シテン ニ ヨル ブンセキ オ モト ニ
Search this article
Description
application/pdf
Journal
-
- 国際交流研究 : 国際交流学部紀要
-
国際交流研究 : 国際交流学部紀要 11 29-56, 2009-03
フェリス女学院大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050845763828639104
-
- NII Article ID
- 120005738954
-
- NII Book ID
- AA11324203
-
- NDL BIB ID
- 10279568
-
- ISSN
- 13447211
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles