Exploring Class Improvement in Universities with “Autonomous/Active/Participatory Planning-Type Classes” as Their Focus: The Effi cacy of Class Improvement in Large Classes
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 大学における「主体・能動・対話的で参画型授業」を視点に据えた授業改善の探究:多人数授業における授業改善及びその有効性について
- ダイガク ニ オケル 「 シュタイ ・ ノウドウ ・ タイワテキ デ サンカクガタ ジュギョウ 」 オ シテン ニ スエタ ジュギョウ カイゼン ノ タンキュウ : タニンズウ ジュギョウ ニ オケル ジュギョウ カイゼン オヨビ ソノ ユウコウセイ ニ ツイテ
Search this article
Journal
-
- Journal of Yamato University
-
Journal of Yamato University 4 129-138, 2018-03-15
大和大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050845763835168128
-
- NII Article ID
- 120006730902
-
- NII Book ID
- AA12908607
-
- ISSN
- 24325600
-
- NDL BIB ID
- 029773258
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles