Bibliographic Information
- Other Title
-
- Relationship Among Vocabulary, Reading, and Writing Skills of Students with Learning Difficulty:Structural Modeling and Validation Using K-ABC 2nd Japanese Edition Achievement Scale
- ガクシュウ コンナン オ テイスル ジドウ セイト ノ ゴイリョク ト ヨミカキ スキル ノ カンケイセイ : ニホンバン KABC-Ⅱ シュウトク ケンサ オ シヒョウ ト シタ モデル コウチク ト ダトウセイ ノ ケントウ
Search this article
Abstract
紀要類(bulletin)
Journal
-
- Annual Report Graduate School of Education, Tohoku University
-
Annual Report Graduate School of Education, Tohoku University 68 (2), 89-104, 2020-06-30
東北大学大学院教育学研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050848249841801472
-
- NII Article ID
- 120006873290
-
- NII Book ID
- AA11543397
-
- ISSN
- 13465740
-
- HANDLE
- 10097/00128383
-
- NDL BIB ID
- 030595726
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles