Characteristics of Japan’s Corporate Franchisee and its Research Significance : A New Perspective for Franchise Study
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 日本の法人フランチャイジーの特性とその研究の意義 : フランチャイズ研究への新たな視角
- ニホン ノ ホウジン フランチャイジー ノ トクセイ ト ソノ ケンキュウ ノ イギ : フランチャイズ ケンキュウ エ ノ アラタ ナ シカク
Search this article
Journal
-
- Journal of Business Administration
-
Journal of Business Administration 68 (1), 35-63, 2020-05-13
西宮 : 関西学院大学商学研究会 ; 1952-
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050848650314877312
-
- NII Article ID
- 120006888821
-
- NII Book ID
- AN00114131
-
- ISSN
- 02872552
-
- HANDLE
- 10236/00029032
-
- NDL BIB ID
- 030670125
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN