社会認識の質的な成長をめざす授業の研究(3)~子どもの発達段階と科学的な社会認識~
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シャカイ ニンシキ ノ シツテキ ナ セイチョウ オ メザス ジュギョウ ノ ケンキュウ 3 コドモ ノ ハッタツ ダンカイ ト カガクテキ ナ シャカイ ニンシキ
- The Inquiry in the Way to Develop and Improve Students’Social-Understanding in Social Studies Teaching (3)
Search this article
Description
長崎大学教育学部紀要. 教科教育学, vol.50, pp.1-16; 2010
Journal
-
- Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University : Curriculum and Teaching
-
Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University : Curriculum and Teaching 50 1-16, 2010-03-01
長崎大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050850247216375296
-
- NII Article ID
- 110007578300
-
- NII Book ID
- AA11330046
-
- ISSN
- 13451383
-
- HANDLE
- 10069/23274
-
- NDL BIB ID
- 10628133
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles