高校生の進路決定プロセスへの質的アプローチ ―PAC分析・TEAの併用による生徒の内面探索を通して―
Bibliographic Information
- Other Title
-
- Qualitative Approach to High School Students' Career Decision Process - Co-interpreting Students' Subjective Experiences by Combining PAC Analysis and TEA -
- コウコウセイ ノ シンロ ケッテイ プロセス エ ノ シツテキ アプローチ : PAC ブンセキ ・ TEA ノ ヘイヨウ ニ ヨル セイト ノ ナイメン タンサク オ トオシテ
Search this article
Description
紀要類(bulletin)
Journal
-
- Educational Informatics Research
-
Educational Informatics Research 19 27-42, 2020-12-25
教育情報学研究編集委員会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050851407739652864
-
- NII Article ID
- 120007052473
-
- NII Book ID
- AA1205718X
-
- ISSN
- 13481983
-
- HANDLE
- 10097/00131883
-
- NDL BIB ID
- 031351124
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles