Bibliographic Information
- Other Title
-
- Strategies for Teacher Educators Including the Perspective of Diversity into Pre-Service Teacher Training in Japan : From the Perspective of Pedagogy and Systems
- タヨウセイ ノ シテン オ ニホン ノ ガッコウ キョウイン ヨウセイ ニ トリイレル タメ ノ キョウシ キョウイクシャ ノ センリャク ペダゴジー ト セイド ノ カンテン カラ
Search this article
Description
application/pdf
論文(Article)
Journal
-
- 東京学芸大学紀要. 人文社会科学系. I
-
東京学芸大学紀要. 人文社会科学系. I 71 109-126, 2020-01-31
東京学芸大学学術情報委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050851418971392384
-
- NII Article ID
- 120007046736
-
- NII Book ID
- AA12118309
-
- ISSN
- 24349364
-
- HANDLE
- 2309/152312
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- CiNii Articles