「ポピュラーカルチャー論」の教材としてのJR東海CM : 「そうだ京都、行こう」と「うまし うるわし 奈良」シリーズにおける音楽の効果
書誌事項
- タイトル別名
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- Exoticism and Nostalgy in A. Borodin “Polovtsian Dances” and R. Rodgers “My Favorite Things” : TV Adverts of the Tourism Campaign “Let's go Kioto!” and “Nara, Beautiful Land” of JR-Central as Educational Materials for the History of the Popular Culture of Japan.
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説明
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収録刊行物
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- 千葉大学大学院人文公共学府研究プロジェクト報告書 = Chiba University. Graduate School of Humanities and Studies on Public Affairs. Research Project Reports
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千葉大学大学院人文公共学府研究プロジェクト報告書 = Chiba University. Graduate School of Humanities and Studies on Public Affairs. Research Project Reports 341 1-28, 2019-02-28
千葉大学大学院人文公共学府
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1050851497153533056
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- NII論文ID
- 120007087877
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- ISSN
- 18817165
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- 本文言語コード
- ja
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- 資料種別
- departmental bulletin paper
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- データソース種別
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- IRDB
- CiNii Articles
- KAKEN