Experiential Marketing of Sake : A Case of Reviving the Tradition of "Yoshinogawa Kayoi"
Bibliographic Information
- Other Title
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- 日本酒の経験価値マーケティング : 「吉乃川カヨイ」の伝統的慣習の再興をケースとして
- ニホンシュ ノ ケイケン カチ マーケティング : 「 キチノガワ カヨイ 」 ノ デントウテキ カンシュウ ノ サイコウ オ ケース ト シテ
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Journal
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- The Journal of Economics Niigata University
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The Journal of Economics Niigata University 111 39-51, 2021-09
新潟大学経済学会
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Details
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- CRID
- 1050853443007802112
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- NII Article ID
- 120007177239
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- NII Book ID
- AN00183269
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- HANDLE
- 10191/0002000082
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- NDL BIB ID
- 031800098
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- ISSN
- 02861569
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN