Industry 4.0 in the German Manufacturing Industry and the Corporate Strategy of Japanese Manufacturers : Three Fading Industrial Boundaries
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ドイツ製造業において進行するInd.4.0と日本の製造業の企業戦略 : 3つの薄れゆく産業境界
- ドイツ セイゾウギョウ ニ オイテ シンコウ スル Ind.4.0 ト ニホン ノ セイゾウギョウ ノ キギョウ センリャク : 3ツ ノ ウスレユク サンギョウ キョウカイ
Search this article
Abstract
P(論文)
手塚公登教授退任記念号
Journal
-
- Seijo University, Social Innovation Studies
-
Seijo University, Social Innovation Studies 17 (1), 1-17, 2022-01-31
成城大学社会イノベーション学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050854718076917760
-
- NII Book ID
- AA12090673
-
- ISSN
- 18806414
-
- NDL BIB ID
- 032050227
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL