Bibliographic Information
- Other Title
-
- ゼンコク ガクリョク・ガクシュウ ジョウキョウ チョウサ「ショウガッコウ リカ」ノ キョウカ オウダンテキ ブンセキ(2) -コウモク ハンノウ リロン ト キジュン カンレン ダトウセイ ノ カンテン カラ
- A cross-curricular analysis of the nationwide achievement assessments on science for elementary school students (2): From the perspective of item response theory and criterion-based validity
Search this article
Abstract
type:Departmental Bulletin Paper
identifier:滋賀大学教育実践研究論集, 第4号, pp.89-95
Journal
-
- 滋賀大学教育実践研究論集
-
滋賀大学教育実践研究論集 4 89-95, 2022-03
滋賀大学教育学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050855201369715072
-
- NII Book ID
- AA12856343
-
- ISSN
- 24345857
-
- NDL BIB ID
- 032278734
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL