Limitations and Possibilities for Faculty Development in Teaching Improvement —From the Perspective of Faculty Awareness—
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教育改善における FD の限界と可能性 ―大学教員の意識からのアプローチ―
- キョウイク カイゼン ニ オケル FD ノ ゲンカイ ト カノウセイ ダイガク キョウイン ノ イシキ カラ ノ アプローチ
Search this article
Abstract
application/pdf
Journal
-
- Hijiyama Journal of Higher Education Research
-
Hijiyama Journal of Higher Education Research (2), 27-38, 2009-03-31
比治山大学高等教育研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050858707644489088
-
- NII Article ID
- 120005379782
-
- NII Book ID
- AA12405093
-
- ISSN
- 18830366
-
- NDL BIB ID
- 10439762
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles