Bibliographic Information
- Other Title
-
- スポーツ ノ ニューロマーケティング : スポーツ チュウケイ シチョウシャ ノ キギョウ コウコク ノ ニンチ ト カンジョウ ノ ヒョウカ
- Neuromarketing in Sports : Assessing the perceptions and emotions of corporate advertisements among live sports viewers
Search this article
Abstract
type:Article
identifier:02880059
identifier:http://repository.kyusan-u.ac.jp/dspace/handle/11178/8333
Journal
-
- 産業経営研究所報
-
産業経営研究所報 第55号 19-25, 2023-03-31
九州産業大学産業経営研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050858829285939712
-
- NII Book ID
- AN00098512
-
- ISSN
- 02880059
-
- NDL BIB ID
- 033120455
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL