Rethinking the Role and Significance of Development Education on the Sustainable Development : From the Perspectives of "Promoting" and "Thinking Critically"
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 持続可能な開発における開発教育の役割・意義の再考 : 「すすめる」と「問う」の視点から
- ジゾク カノウ ナ カイハツ ニ オケル カイハツ キョウイク ノ ヤクワリ ・ イギ ノ サイコウ : 「 ススメル 」 ト 「 トウ 」 ノ シテン カラ
Search this article
Journal
-
- 東日本国際大学研究紀要
-
東日本国際大学研究紀要 28 (1), 39-54, 2023-03-31
東日本国際大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050859989804997888
-
- NII Book ID
- AA12792138
-
- NDL BIB ID
- 032866013
-
- ISSN
- 24326917
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- KAKEN