An Assessment Study of the ICST System in a Mock Science Lesson Guidance with a Focus on Data-Driven GIGA School Initiative Measures: Focusing on the ‘Science Teaching Method’ for Elementary School Teaching Practice
Bibliographic Information
- Other Title
-
- データ駆動型 GIGA スクール構想対策を主題とした理科の模擬授業指導における ICST システム導入に関する評価研究 ―小学校教育実習に向けた「理科指導法」を対象として―
- データ クドウガタ GIGA スクール コウソウ タイサク オ シュダイ ト シタ リカ ノ モギ ジュギョウ シドウ ニ オケル ICST システム ドウニュウ ニ カンスル ヒョウカ ケンキュウ : ショウガッコウ キョウイク ジッシュウ ニ ムケタ 「 リカ シドウホウ 」 オ タイショウ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Annual Report Graduate School of Education, Tohoku University
-
Annual Report Graduate School of Education, Tohoku University 72 (1), 63-86, 2023-12-27
東北大学大学院教育学研究科
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050861781431812864
-
- NII Book ID
- AA11543397
-
- HANDLE
- 10097/0002000564
-
- NDL BIB ID
- 033278860
-
- ISSN
- 13465740
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL