Practices and Problems of the “Period for Integrated / Inquiry-Based Cross-Disciplinary Study” Analyzed from the Perspective of STEAM Education
-
- OHTANI, Tadashi
- Tokyo Gakugei University
-
- TANAKA, Wakaba
- Tokyo Gakugei University
-
- KIMURA, Yuuri
- Meiji Gakuin Univercity
-
- HARAGUCHI, Rumi
- Tokyo Gakugei University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- STEAM教育の視点から分析した総合的な学習及び探究の時間における授業実践と課題
- STEAMキョウイク ノ シテン カラ ブンセキ シタ ソウゴウテキ ナ ガクシュウ オヨビ タンキュウ ノ ジカン ニ オケル ジュギョウ ジッセン ト カダイ
Journal
-
- Bulletin of Tokyo Gakugei University. Graduate School of Teacher Education
-
Bulletin of Tokyo Gakugei University. Graduate School of Teacher Education 75 1-10, 2024-02-29
東京学芸大学教育実践研究推進本部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050862545765148928
-
- ISSN
- 27588629
-
- HANDLE
- 2309/0002000269
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB